צרו קשר

    הזינו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם

    בחר קובץ


    תרגום מקצועי מאנגלית לעברית על ידי מתרגמים מקצועיים

    בעידן שלנו עושים שימוש רב בטקסטים. כאשר לעיתים קרובות יש צורך להתאים טקסט בשפה זרה לדוברי שפה מקומית. במקרים כאלו יהיה צורך לבצע תרגום מקצועי. תרגום מקצועי חותר לכתוב בשפה הרצויה את התוכן המובא במסמך המקורי תוך דיוק מקסימלי. כדי להצליח בכך חשוב לפנות אל מתרגם מקצועי אשר יבצע את התרגום על הצד הטוב ביותר, תרגום מעברית לאנגלית , מאנגלית לעברית וכו’.

    שירותי תרגום

    מה יספק מתרגם מקצועי?

    • ידע – מתרגם מקצועי מכיר על בורין את שתי השפות, הן את שפת המקור בו הטקסט רשום והן את השפה אליה הוא צריך לתרגם את הטקסט. ככל שיש לו ידע והבנה בשפות, ככל שאוצר המילים שלו רחב והוא בעל חוש סמנטי, כך הוא יוכל להוציא תחת ידיו תרגום מקצועי יותר.
    • שירות – חשוב מאוד כי המתרגם יהיה אדם בעל תודעת שירות. שהוא יקבל את הלקוח בצורה נעימה ויחתור לספק לו עבודה איכותית וטובה מתוך אווירה טובה ורצון לענות על הצורך הנוכחי שלו בנעימות רבה.
    • מהירות – כאשר יש צורך לבצע תרגום, המהירות חשובה. כמובן שככל שמדובר על פרויקט גדול יותר כך הוא יימשך זמן ארוך יותר. אבל תמיד יספק משרד מקצועי עבודה מהירה תוך ציון תאריך אספקה משוער.
    • מחירים – תרגום מקצועי מאנגלית לעברית הנו שירות יקר למדי. כמובן שככל שהמתרגם מקצועי יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר. אם כי חשוב מאוד להשוות מחירים ולאתר את איש המקצוע שגובה מחיר סביר והוגן תמורת עבודה איכותית וטובה ככל האפשר.

    בררו על חברות מקצועיות ואתרו את החברה המובילה והמומלצת שמספקת שירותים מקצועיים ומתקדמים ביותר במחירים הוגנים. חברה מומלצת תוכל לענות על הצורך הנוכחי שלכם ולאפשר לכם להיות מרוצים ממענה הולם!

     

    לקבלת הצעת מחיר

    ניסיון של 30 שנה בתרגום, כתיבה וייעוץ לשוני!
    התקשרו: 03-6349657
    או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    לקוחות יקרים,

    אנו מחזקים ומחבקים את חיילי צה”ל, כוחות הביטחון ותושבי ישראל.

    בימים קשים אלו אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לסייע ולהעניק את השירות הטוב ביותר עבורכם.

    שנדע ימים שקטים ובטוחים.
    ביחד ננצח!