צרו קשר

    הזינו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם

    בחר קובץ


    משרדי תרגום – איך לבחור מבין המגוון?

    צריכים לבצע תרגום של מסמך? להתאים את הכתוב לשפה מקומית? לאפשר לעצמכם או למישהו אחר להבין את התוכן? חשוב לבחור משרד שירותי תרגום מקצועי וטוב. יש כיום מספר רב של משרדי תרגום אשר מציעים את שירותיהם לציבור. כדי להיות מרוצים ממענה מקצועי חשוב לכם לבחור משרדי תרגום בתבונה.

    תרגום ספרים

    כך תבחרו משרד תרגום

    • אמינות – פן האמינות הוא חשוב ובעל משמעות רבה בכל תחום ועניין. גם בענף זה של תרגום מסמכים חשוב מאוד לבחור משרד אמין אשר עומד מאחורי המילה שלו. מגן על הפרטיות שלכם ומספק לכם שירות בהתאם למובטח לכם במהלך ביצוע ההזמנה.
    • יעילות – לקוחות זקוקים לא פעם לקבל עבודת תרגום. הם זקוקים לקבל את העבודה במהירות וחשוב להם לקדם את העניינים. חשוב מאוד כי החברה תוכל לענות על הצורך ולספק שירות יעיל ומהיר.
    • מחירים – מהי העלות של העבודה? מהי שיטת התמחור? לכל משרד תרגום יש שיטת תמחור שונה ואופן התנהלות שמייחד אותו. מומלץ לברר ולהשוות מחירים כדי לגלות איזה משרד יוכל לספק לכם שירות מעולה במחיר הגיוני.
    • דיוק – עבודת תרגום דורשת מיומנות מיוחדת. כדי לבצע את התרגום חשוב לעבוד בצורה מקצועית ולדייק בבחירת המילים. רק כך תוכלו להיות בטוחים כי המסמך המתורגם תואם בתכנו למסמך המקורי.
    • אדיבות – בכל התנהלות מול איש מקצוע או משרד חשוב לברר באשר לרמת האדיבות. אם נותני השירות אדיבים וכל הצוות מכבד את הלקוח, ניתן לסכם את התהליך בנימה חיובית. לא נעים להתמודד באווירה עכורה ולהילחם על הזכויות שלכם כלקוחות.

    בררו על חברות התרגום שמציעות את שירותיהן, ואתרו את המשרד המומלץ שיוכל לענות על הצורך שלכם ולספק לכם שירות מושלם.

    לקבלת הצעת מחיר

    ניסיון של 30 שנה בתרגום, כתיבה וייעוץ לשוני!
    התקשרו: 03-6349657
    או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    לקוחות יקרים,

    אנו מחזקים ומחבקים את חיילי צה”ל, כוחות הביטחון ותושבי ישראל.

    בימים קשים אלו אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לסייע ולהעניק את השירות הטוב ביותר עבורכם.

    שנדע ימים שקטים ובטוחים.
    ביחד ננצח!