צרו קשר

    הזינו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם

    בחר קובץ


    תרגום אתרים לכל שפה

    המרחב הוירטואלי של רשת האינטרנט, מאפשר לכל אחד ואחת מכם לנהל קשרים אישיים ועסקיים כאחד עם כל אדם הממוקם על פני כל נקודה בגלובוס. כיום, יותר ויותר אנשי עסקים ובעלי אתרים נחשפים ליתרונות הרבים הנלווים לפעולות הקידום והשיווק באמצעות רשת האינטרנט, וכפועל יוצא מכך, הם פועלים להרחבת פעילותם גם מארצות מעבר לים, וכל זאת באמצעות הליך של תרגום אתרים לכל שפה נדרשת.

     תרגום אתרים למטרות שיווק גלובאלי

    היצע האפשרויות השיווקיות העומדות לרשות בעלי אתרים, יזמים ואנשי עסקים ברשת האינטרנט, הפכו את תחום תרגום האתרים לאחד מתחומי האינטרנט הנפוצים והפופולאריים ביותר בישראל. כבר היום, תוכלו למצוא מספר רב של אתרים ישראליים המתורגמים על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים למגוון נרחב של שפות, וכל זאת לצרכי שיווק המוצרים או השירותים אותם מציעה החברה הישראלית גם ללקוחות מעבר לים ומחוץ לגבולות המדינה.
    הליך תרגום אתרים דומה לכל הליך מקצועי אחר המתקיים ברשת האינטרנט, לרבות, אפיון האתר, הגדרת שפת היעד של האתר המתורגם, אפיון קהלי היעד אליהם בעלי האתר רוצים להגיע וכדומה. הליך מקצועי זה מחייב אתכם לשכור את שירותיהם גם של אנשי אינטרנט מיומנים ומקצועיים המתמחים באפיון אתרים ובניית אתרים וגם את שירותיהם של מתרגמים המתמחים בניסוח מסרים והעברת אינפורמציה נקודתית אותה תרצו להעביר לקהל הגולשים שלכם מעבר לים.

    תרגום אתרים– למי הוא מיועד?

    תרגום אתרים מעברית לכל שפה אחרת, הינו הליך המיועד לכל אותם יזמים, בעלי אתרים, אנשי עסקים, יבואנים ויצואנים, המעוניינים לנהל קשרים עסקיים עם גורמים הפועלים מחוץ לגבולות המדינה. במקביל, הליך תרגום אתרים מיועד גם לבעלי אתרים הפועלים בשפות זרות ומעוניינים לתרגם את תכני האתר לשפה העברית.

    תרגום אתרים –כיצד?

    כיום, תוכלו למצוא היצע נרחב של חברות תרגום מקצועיות המעמידות לרשותכם שירותי תרגום בכל שפה נדרשת. השירותים המקצועיים של חברות אלו כוללים בין היתר: אפיון תכני האתר המיועדים לצרכי תרגום, שירותי ניסוח ועריכה לשונית באופן כזה אשר יותאם לשפת התרגום, שירותי קופירייטינג לצרכי תרגום מסרי שיווק קצרים וממוקדים ועוד.

     

    תרגום אתרים בשפות זרות,תרגום אתרים

    לקבלת הצעת מחיר

    ניסיון של 30 שנה בתרגום, כתיבה וייעוץ לשוני!
    התקשרו: 03-6349657
    או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    לקוחות יקרים,

    אנו מחזקים ומחבקים את חיילי צה”ל, כוחות הביטחון ותושבי ישראל.

    בימים קשים אלו אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לסייע ולהעניק את השירות הטוב ביותר עבורכם.

    שנדע ימים שקטים ובטוחים.
    ביחד ננצח!