צרו קשר

    הזינו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם

    בחר קובץ


    תרגום אתרים וכתיבת תוכן לשפות זרות

    שירותי תרגום אתרים וכתיבת תוכן באנגלית או בכל שפה זרה אחרת, הינם שירותים המיועדים לכל אותם בעלי אתרים, אנשי עסקים, יזמים וחברות המעוניינים לשווק את מוצריהם או שירותיהם גם מחוץ לגבולותיה של מדינת ישראל.
    פלטפורמת השיווק של רשת האינטרנט, המבוססת בין היתר על יתרונות העולם הגלובאלי, מעמידה בפני כל אחד ואחת מאנשי העסקים, היזמים ובעלי האתרים המקומיים, מגוון נרחב של אפשרויות שיווק, פרסום וקידום מכירות בכל נקודה ונקודה ברחבי העולם, וכל זאת מבלי להפעיל נקודת מכירה פיזית באותן מדינות.

    שירותי תרגום ותוכן בשפות זרות- מה הם כוללים?

    שירותי תרגום אתרים ושירותי תוכן בשפה זרה כוללים בין היתר: הליך אפיון האתר, ייעוץ לשוני בכל הקשור להתאמת האתר לשפה הרצויה, התאמת תכני האתר בהתאם להגדרות קהלי יעד, כתיבת תכנים בהתאם למסרים השיווקיים והפרסומיים, שירותי עריכה וניסוח, שירותי הגהה ועוד.
    מכלול השירותים המופיעים לעיל, מוצעים לכם כיום על ידי מספר רב של חברות תרגום העוסקות בתחומי התרגום והתאמת התכנים מעברית לכל שפה זרה אחרת. בדומה לניסוח תכנים לעברית, גם הליך התרגום מחייב את המתרגם לאפיין בצורה ממוקדת את תוכן האתר, קהל היעד הרלוונטי לאתר ואופן ניסוח התוכן בצורה כזו שיתאים לקהל היעד הרלוונטי.

    תרגום אתרים לכל שפה אפשרית

    היצע חברות התרגום הפועלות כיום בתחום

    תרגום אתרים וכתיבת תוכן לשפות זרות,

    מאפשרים לכל לבצע פעולת תרגום של האתר הישראלי לכל שפה זרה. שירותי התרגום מוענקים לכם על ידי מתרגמים מקצועיים ברמת שפת אם של שפת התרגום, דבר המאפשר לכם ליהנות משירותי ייעוץ לשוני והתאמת התכנים באופן כזה שיובן בצורה הברורה והנקודתית ביותר בהתאם לצרכי השיווק של כל אחד ואחת מכם.
    שירותי התרגום מוצעים לכם במגוון נרחב של שפות זרות, לרבות, אנגלית, צרפתית, פורטוגזית, רוסית ואפילו בסינית. יכולות הביצוע המרשימות של מרבית מחברות התרגום המקצועיות הפועלות בתחום, מבטיחות לכם תוכן ממוקד, קריא ומנוסח היטב, וכל זאת בהתאמה לאופי התכנים אותם תרצו לתרגם ואותם תרצו לחשוף את קהל היעד הרלוונטי לכם מעבר לים.
    תרגום אתרים בשפות זרות
    לקבלת הצעת מחיר

    ניסיון של 30 שנה בתרגום, כתיבה וייעוץ לשוני!
    התקשרו: 03-6349657
    או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    לקוחות יקרים,

    אנו מחזקים ומחבקים את חיילי צה”ל, כוחות הביטחון ותושבי ישראל.

    בימים קשים אלו אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לסייע ולהעניק את השירות הטוב ביותר עבורכם.

    שנדע ימים שקטים ובטוחים.
    ביחד ננצח!