צרו קשר

    הזינו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם

    בחר קובץ


    חשיבות תרגום מקצועי בחיפוש עבודה

    כיום אנו חיים בתוך עולם שחי בדיוק על פי הקונספט של הכפר הגלובלי. הדברים נכונים סביב היכולת שלנו לתקשר עם כל אדם ברחבי העולם על כל רקע שהוא, ובכלל זה גם על רקע מקצועי. למעשה, ישנם מקצועות רבים בהם אנו יכולים למצוא לעצמנו פרנסה עם מעסיקים שכלל לא יושבים במדינה בה אנו חיים, ואינם דוברים את השפה שאותה אנו דוברים. העניין הוא שרבים מאיתנו ממשיכים לחפש את מקום העבודה הבא שלהם במסגרת גבולות המדינה, פשוט מכיוון שהם אינם מודעים לאפשרות הזאת.

    לחפש עבודה מעבר לים
    אחרי שאמרנו את זה, ואחרי שהבנו שאתם בהחלט יכולים להרחיב את מעגל חיפושי העבודה שלכם אל מעגלים בינלאומיים, אתם רוצים להקפיד על כך שכל התקשרות שלכם עם גורמים מעבר לים תהיה התקשרות שהמאפיין הבולט ביותר שלה, יהיה מקצועיות. אם אתם מכינים קורות חיים או פרופיל עסקי הכוללים שורה של סופרלטיבים המפארים את הרמה המקצועית והניסיון שלכם, אתם לא יכולים לעשות את זה בשפה שאותה למדתם מסרטים, או שאינה מדוייקת ברמה הבסיסית של השפה.

    לנקוט בשפה הנכונה, גם אם מדובר בשפה זרה
    מעבר לכך, פרט לסכנות של טעויות דקדוק, וטעויות לשוניות, ישנה משמעות רבה ליכולת שלכם להשתמש בביטויים מקצועיים הקשורים למקצוע בו אתם עוסקים. שפה גבוהה היא אינדיקציה נוספת למעסיק פוטנציאלי להבין עם מי הוא מדבר, ומי הוא המועמד העומד מולו. ישנן שפות רבות בהן מגוון הדרכים לנסח משפט אחד, יכול להיות כה גדול, שאין שום סיכוי שללא תרגום מקצועי, תוכלו לייצר את הדרך הנכונה והמדוייקת להציג את הדברים.

    אתם במרכז, והתרגום המקצועי רק אמור לשקף אתכם נכונה
    בדיוק מכל הסיבות הללו, אתם רוצים להבטיח שאת ההתקשרות שלכם עם גורמי חוץ בזמן חיפוש עבודה, אתם עושים באמצעות איש מקצוע שיכול לספק לכם שירותי תרגום מקצועי, לנסח את הדברים בצורה הטובה ביותר, בצורה שתשקף את הערכים והתפיסות שאותם אתם רוצים לשדר למעסיק פוטנציאלי דובר שפתכם, גם אם הוא אינו דובר שפתכם. אתם עומדים מאחורי דברים, אתם הם המועמדים ואנשי המקצוע, ושירותי תרגום מקצועיים רק נועדו להעביר את זה למעסיק בדרך הנכונה והמדוייקת ביותר.

    חשיבות תרגום מקצועי בחיפוש עבודה

    לקבלת הצעת מחיר

    ניסיון של 30 שנה בתרגום, כתיבה וייעוץ לשוני!
    התקשרו: 03-6349657
    או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    לקוחות יקרים,

    אנו מחזקים ומחבקים את חיילי צה”ל, כוחות הביטחון ותושבי ישראל.

    בימים קשים אלו אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לסייע ולהעניק את השירות הטוב ביותר עבורכם.

    שנדע ימים שקטים ובטוחים.
    ביחד ננצח!